KREUJ MARZENIA
Zostań technikiem reklamy!
Poznaj tajniki grafiki komputerowej i techniki skutecznego PR-u. Naucz się przygotowywania kampanii reklamowej oraz sprzedaży produktu i usługi zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym.
Realizuj usługi związane z zaplanowaniem i zrealizowaniem kampanii reklamowej, pozyskiwaniem reklamodawców i sprzedażą powierzchni, produktów i usług reklamowych. Wykaż się umiejętnością projektowania środków reklamowych, tworzenia tekstów, haseł i sloganów.
Przedmioty realizowane w zakresie rozszerzonym: język angielski, matematyka.
Proponowane do punktacji przedmioty ze świadectwa: język polski, matematyka, informatyka, język obcy nowożytny.
Co robimy na zajęciach? Najczęściej wykonywane są prace związane z:
- współpracą z mediami, agencjami reklamowymi, innymi firmami działającymi na rynku reklamowym,
- posługiwaniem się narzędziami marketingowymi i reklamowymi,
- wyszukiwaniem rynków zbytu,
- rozwijaniem i budowaniem wizerunku marki lub produktu.
Czego nauczysz się na tym kierunku?
- analizować rynek potencjalnych odbiorców usług reklamowych;
- pozyskiwać klientów i pośredniczyć w realizacji usług reklamowych;
- prowadzić rozmowy handlowe i negocjacje z potencjalnymi klientami;
- promować oferowane usługi reklamowe;
- doradzać klientom przy podejmowaniu decyzji dotyczących usług reklamowych i zawierać z nimi umowy;
- posługiwać się różnymi rodzajami i technikami reklamy oraz public relations;
- tworzyć slogany reklamowe, scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych;
- organizować (na potrzeby reklamowe) sesje zdjęciowe i filmowe;
- obsługiwać programy graficzne: Corel Draw, Photoshop oraz podstawowe programy użytkowe (Word, Excel)
Gdzie znajdziesz pracę?
- pełnoprofilowe i specjalistyczne agencje reklamowe;
- odziały marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych;
- biura ogłoszeń środków masowego przekazu i reklamy;
- odziały promocji środków masowego przekazu;
- agencje scenariuszowe i studia graficzne;
- studia produkcyjne;
- agencje do spraw kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej.